TIME FOR ME TO STOP

I AM HERE TO ANNOUNCE........ I HAVE DECIDED TO TAKE A 2 YEAR BREAK FROM THE ENTERTAINMENT BUSINESS, I WANT TO THANK ALL THOSE WHO ENJOYED MY MUSIC AND MY VOICE, TRULY FROM MY HEART I AM THANKFUL. AS FOR THE FUTURE, I DONT KNOW WHERE I'LL BE, WHAT I'LL DO, BUT I DO KNOW ITS THAT I WILL REMEMBER THE TIMES WE SHARED TOGETHER. DO TAKE CARE OF EACHOTHER AND ALWAYS REMEMBER " LOVE AND PEACE " ha ha ha joking la...

對我來說該停止了


我在此宣佈....我決定要從這個娛樂事業休息2年
我要謝謝所有喜歡我的音樂我的聲音的人
真心的謝謝你們
往後的日子裡.我不知道我會在哪裡.在做什麼
但是我確定我會記住這段我們在一起的時光.
要彼此相互照顧 永遠記在心裡
愛與和平     哈哈哈開玩笑啦!!



這位先生   你哪位呀
講了一個那麼不好笑的笑話

真鬼啦

一點 一點都沒有好笑的成份
還晚了兩個小時加 後面那句"開玩笑"

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    victor2611 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()